tisdag 29 oktober 2013

Packningsbekymmer.

Att resa ensam i oktoberväder med tre barn innebär en rätt stor packning. Känner att jag bara måste ha med överdragsbyxor, mössor och gummistövlar till dem. Känner att jag måste ha med blöjor till bebisen, och nappflaska och välling, har jag fel?

Jag har ändå rannsakat mig själv och har bara med mig två par skor till mig själv (ett par på mig, ett par nedpackade), så få skor har jag aldrig haft med mig på en övernattningsresa, någonsin, och nu ska vi ändå vara borta fem dagar. Och jag har bara ett ombyte per dag. Kanske nån top extra sådär men.

Tänker att det var kanske dumt att snåla och bara beställa incheckning av två bagage på flyget? Men tänker att det å andra sidan är extremt svårt att bära fler än två väskor och samtidigt köra barnvagn och hålla ordning på en treåringe och en åttaåring...

Vi får se hur det går. Vi får se vad jag har glömt.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar