onsdag 30 januari 2013

Fortsatta försök till förbättring.

Ja, eftersom jag som sagt antar att ni, liksom jag, använder mobilen allt mer, bland annat till att kanske kanske läsa mina blogginlägg, försöker jag än en gång underlätta detta.
Kortade därför ner den så kallade "bloggbeskrivningen" rätt radikalt, så att den inte fyller hela mobilskärmen, utan man kanske ser en del av själva inlägget också.

MÄRKLIGT är att jag inte har lyckats hitta någon kontakt/supportsida hos blogger så att jag lunde få hjälp med min problem och svar på mina frågor. Funderar på att byta blogghost, men det verkar ju också jobbigt.

För er som undrar lät det ju innan såhär:
...allt om oftast med andan i halsen för att hinna i tid till dagis, till kvällsmat och till livet, det lilla liv man hinner med en vardag. Och där på cykeln genom Malmö, bland bostadshus, parker, gator och öde industritomter. Där, mellan jobb och privatliv, mellan att vara någon form av jag och att vara mamma passeras en ständig ström av tankar. De flesta hinner jag aldrig tänka färdigt och det gör inte så mycket. En del vill jag komma tillbaks till och det tänkte jag göra här.

Så vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar