fredag 5 september 2014

Luktegott!

Min man är på resande fot i jobbets tjänst, igen. Tänkte att jag skulle be honom köpa en parfym till mig som kompensation. Men jag vet inte vilken. Och jag kommer inte att ha tid att gå och lukta runt.

Helst skulle jag vilja lukta som Hawaiian tropic för jämnan, men jag vet inte direkt om det finns någon parfym som luktar så. Eller om omgivningen skulle uppskatta det?

Så om ni kunde bestämma åt mig så vore det fint. Tack.

Hjälp på traven?

Parfymer jag gillat:
Romance (RL)
Light Blue (D&G)
Ocean lounge (Escada)
Mademoiselle (Chanel) (Eller egentligen gillade jag den inte för vardagsbruk, det var nog mer att jag ville vara en sån som har Chanelparfym. Helst skulle jag väl vilja ha no5 som en äkta Marilyn, men den tycker jag är rätt hemsk tyvärr).

Parfymer jag ogillat:
Issey Miyakie (luktar för fan kattpiss!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar