tisdag 2 juli 2013

Passdebaclet fortsätter.

Ni vet att jag misslyckades med att skaffa ett pass till bebisen på första försöket?

Släpade därför dit sambon på klämdagen efter nationaldagen, stog i kö en stund men vi bestämde oss sen för att det inte var värt att köa bort den soliga dagen. Så några dagar senare gick jag dit själv igen, med korrekt ifyllda papper. Det godkänndes och passet beställdes. Sedan var jag där igen, nu för fjärde gången, och hämtade ut passet. Det blev fint!

Sedan dess har det legat i "sorterahögen" i köket, idag skulle jag så äntligen städa undan det, gick ner och la det i lådan brevid familjen övriga pass. Tänkte, undrar när mitt pass går ut egentligen?

Suck. Jag har iallafall INTE slagit två flugor i en smäll, det kan vi vara överens om.

Ett ogiltigt pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar