måndag 9 juni 2014

Som att ha sprungit ett maraton.

Det är lite så det känns.

Och som att jag snubblade på mållinjen. Jag försökte publicera ett inlägg på morgonen igår, när jag just hade vaknat i paradiset. Men uppkopplingen var knackig som vanligt så jag visste inte riktigt om det hade blivit sparat och publicerat eller inte. Och sen var det lite rörigt med hemfärd från paradiset med allt vad det innebär av packning och inte minst städning. Om mindre än veckor kommer våra första hyresgäster!

Så när vi äntligen kommit hem på kvällen glömde jag helt enkelt bort att kolla hur det hade gått med det där inlägget. Det sista på Blogg100. Det hade naturligtvis gått dåligt. Inlägget borta, och inte alls publicerat. Som att vi blivit snuvade på konfekten i sista stund, både ni läsare och jag som ändå antagit den här utmaningen. Nu var det inget mästarinlägg som försvann i  den knackiga cyberrymden det ska jag inte försöka påstå, men ändå. Ett inlägg till. Dag 100.

Eftersom jag vissa dagar publicerat mer än ett inlägg, känner jag mig ändå som en vinnare. Som att jag klarat det. Hejja.

Återstår att se om jag orkar fortsätta i det här tempot eller om jag måste ta en paus ett tag.
Vad tycker ni?

Hej.

 
Och en sak till. Tack till er! Som läst, som "gillat" på facebook och kommenterat både där och på bloggen. Jättetack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar