torsdag 25 april 2013

Lycka!

Nu har jag fått mitt första riktiga fanmail till bloggen. Från en främmande människa alltså, som läser bloggen av egen fri vilja (resten av er gör det nog mycket av rent medlidande med er kära vän och/eller släkting. Det är inte heller att förakta, alla läsare är BRA läsare). Det var några dagar sen nu och jag har svävat på små små moln allt sedan dess. Visat det för min sambo kanske fem gånger. Öppnar det i smyg på telefonen och läser det igen och igen, liksom bara för att njuta av framgången.

"Hej!
Jag har hittat din blogg genom "xxx".
Vill bara säga att jag tycker att du skriver fantastiskt bra och att jag har fått många glada skratt genom att läsa den!
Nu har jag fått en ny idol!

Ha en fin dag,
bästa hälsningar / XX."

Jag närmar mig sluttampen av Blogg100, men efter detta känner jag att jag kan köra på minst 100 till av bara farten. Härligt. Tack DU!

Snart ser det väl ut sähär utanför fönstret när man vaknar på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar