torsdag 8 maj 2014

ESC!!

Idag bänkar vi oss för delfinal två. Ni läsare och jag alltså! För jag är helt ensam hemma, sjuk känsla.

I tisdags snabb-gick jag min 5k promenad med vänninan för att hinna hem till klockan 21.00 och för första gången sen i höstas orkade vi oss därför på varannan-gå-varannan-springa-grejen igen. Planen var att vi skulle springa hela rundan till sommaren, men vem fan kunde ana att sommaren skulle komma i april i år? Nej, juli kanske. Iallafall. I tisdags var Sanna strålande, och tillsammans med henne hejjade jag Armenien, Holland och San Marino till lördagens final.

Ikväll är det oklart vem jag hejjar på för jag har inte förhandslyssnat på låtarna, men jag är självklart nyfiken på Conchita Wurst. Det är väl alla? Att låten dessutom fått rätt så bra recentioner gör inte saken sämre. Vilka är era favoriter?

Den här vackra bilden på Conchita har jag stulit på SVT:s hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar