lördag 23 februari 2013

Mello -live.

Melodifestivalen live på Malmö arena, flipp eller flopp?

Flipp:
Melodifestivalnaglar, orange med orange glitter inköpt i NY.
Halsband, hittade under matsalsbordet.
Skor, dom gula älsklingarna jag köpte på rea förra våren. Tänkte ha dom på bröllopet (mitt), men sen kom ett barn emellan så bröllopet blev uppskjutet på obestämd framtid, men jag har inte kunnat låta bli att använda dom såklart.
Choklad, förnedrade mig och sällade mig till det vita trashet, köade för "gratis lågkvalitativ choklad".
Robin, iallafall på plats den överlägset bästa låten. Det där indianvibratot på youououou fångade mig fett.
Danny, när han uppträdde med Alcazar. Nästan tårar i ögonen på det.
Biljetter, gratis.

Flopp:
Army of lovers. Klädseln var enda behållningen. Låten SÖG.
Gevalia Tassimo, dom hade ett stånd där man fick prova att göra kaffe själv i deras Tassimomaskiner. Det tog ungefär tio minuter. Fruktansvärt dålig reklam. Särskilt med tanke på att kaffet inte var godare än det vi gör hemma i moccamastern.
Skandalen att mustaschen gick vidare. Som ni nog anat. Jag hejade alltså på Robin.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar