onsdag 8 maj 2013

Leker...

... flygvärdinna. För visst har väl nästan alla tjejer någon gång drömt om att vara flygvärdinna? I en läcker liten dräkt och höga klackar med snyggt uppsatt hår och lite för mycket smink. Gå fram och tillbaks där gången och elegant servera allt möjligt läckert, förpackat i smarta miniatyrförpackningar. Lyckan när jag för några månader sedan upptäckte att dom börjat sälja mini-Coca cola-burkar på Coop, var tvungen att köpa. Inte för att jag tycker om Coca Cola men...

Iallafall. Jag sätter en ära i att vara den där flygvärdinna här i bilen. Det finns kaffe, mjölk, vatten, Mer, chips, bilar, tablettaskar, mariekex, vindruvor, bananer, digestivekex, 80%-ig choklad, och allt serveras med elegans och ett leende. Har till och med rakat benen och dragit på mig en tajt (men mycket strechig) kjol. Det är nog så nära jag kommer att komma SASuniformen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar