lördag 25 maj 2013

Varning på stan!

Ska ut med "tjejerna" ikväll, sista mammapaniken ska motas ut ur min kropp. Guuud vad jag tyckte det var töntigt när mamma skulle ha "tjejträff" när jag var liten. De var ju tanter allihop?
Nyss från 8-åringen: "-Men ni är väl inte tjejer."
Jag: "-Håll tyst, vi kan väl låtsas, okej?"

Har iallafall köpt nya tjejskor, och satte igår på nagellack som matchar. Nu återstår att se om jag överlever natten eller om jag hamnar på sjukan med bruten lårbenshals, som alla andra gamla tanter som stapplar runt mer än de borde, när jag försöker dansa i dessa skor. 

Och jag hoppas hoppas att solen tittar fram mot kvällen så att det första glaset matchande rosé kan intas i trädgården. 

Hej. 

1 kommentar:

  1. http://open.spotify.com/user/emiwie/playlist/2jT6onjjAPwI0n8CclUKos

    SvaraRadera