måndag 3 mars 2014

#Fotoutmaningmars2014

Egentligen tror jag att ni skiter högaktningsfullt (eller kanske till och med inte så högaktningsfullt) i mina utmaningar. Ni vill bara att jag ska blogga på, rätt ointressant varför (eller så vill ni att jag ska sluta, men då har jag ett tips; sluta läs). Men nu ska jag iallafall skriva lite till om den där fotoutmaningen. Det är nån tjej som heter Hanna Wendelbo (tror jag, hennes Insta-alias är hannawendelbo, så jag tänker att det är en rätt säker gissninga) som drog igång det. Jag såg det genom att en vän hade lagt ut en bild på en mycket lockande grönsakstallrik. Sen gav det ena det andra.
 
Såhär ser listan ut:

Bilden tillhör alltså användaren hannawndelbo på Instagram.

Av praktiska skäl släpar bloggen efter en dag. Dvs det som Instagrammades igår, bloggas det om idag. Än så länge funkar det för mig.

Den är rätt pretentiös den där listan, så om det blir för präktigt i längden slänger jag väl in något extra inlägg om bajs, nån blocketannons, nån karatefylla, en väl förvaltad högrev eller så (även om högrev för all del också är präktigt). Men nu vet ni vad ni har att vänta i mars.

Imorgon kommer ni att få se en bild, och läsa ett inlägg, på temat Vardag. En helt vanlig dag på bloggen alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar