lördag 15 mars 2014

Inspiration: vår

Inspirerad av den fina vårbuketten hon plockade i trädgården gjorde fyraåringen så superfint vårpyssel. Finns det något bättre än att bokstavligen klippa och klista?




 
Själv hade jag idag, som ni märker, för första gången sen starten svårt att få till ett inlägg idag. Försöker bli bättre på att inte sitta med telefonen i näven hela dagarna, för barnens (och därmed min egen...) skull. Då blir det klart mindre blogginlägg skrivna.
 
Nu, lördagkväll. Lösgodis och lördagsfilm. Hej.

1 kommentar:

  1. Känner också dåligt samvete med näsan i telefonen när barnen är med. Men, när jag tänker på mig som författare så känns det inte lika illa som om jag bara slösurfade.... Ur barnens perspektiv lika illa, så jag begränsar men iaf!

    Jag är författare! Mobilförfattare! (Du med!)
    /Ulrika

    SvaraRadera