fredag 7 mars 2014

Reklampaus.

Vill du bada på den här standen i sommar?
 

Vill du plocka den här vårbuketten?

 
Vill du se detta på din kvällspromenad?
 

Då rekommenderar jag att du snarast hyr en stuga på Norra Öland. Alla helst hyr du den här stugan:

http://www.blocket.se/kalmar/Mysig_stuga_i_Binnerback_pa_norra_Oland_52482616.htm?ca=18&w=3&last=1&direct=1

Det här är alltså vår alldeles egen stuga i paradiset. Dom där bilderna i annonsen är inte så smickrande. Låt oss kalla den mysig och rustik för tillfället. Köket är nyrenoverat förra året, resten är i behov av lite kärlek. Och vi är i full färd med att ge stugan a whole lotta love, så en hel del av inredningen kommer att vara utbytt redan till sommaren. Ni vet ju hur himla bra smak jag har, hur väldigt mycket jag handlat på ikea på senaste tiden, ni vet kanske hur mycket designgodbitar min man har i källaren och på vinden som vi äntligen kan hitta en värdig plats till, så ni förstår ju bara hur fantastiskt stugan kommer att bli. Men det vi ännu inte har gjort kan vi inte lova, och ännu mindre visa bild på. Så ni får hålla till goda med detta så länge. När vi fixat till det lite, det ska ske i påsk bland annat, så lovar jag att ta nya bättre bilder så att ni blir ännu mer sugna, okej?

För det stora sällskapet finns också möjlighet att hyra min mammas stuga just intill.

Helt gratis på köpet får ni mina tips på de allra bästa smultronställena. Ställen ni inte vill leva utan att ha sett. Det är inte att lova lite det.

Tack på förhand. Slut på reklampausen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar