torsdag 13 juni 2013

"Lika bra", inte så bra.

Igår var jag ovanligt trött och hängig - troligtvis en följd av många soldagar och därtill hörande pollenchock. Så när vi grillade och sambon frågade om jag skulle ha ett glas rosé till svarade jag trött "Lika bra." 
Tyvärr svarade jag sedan så tills klockan var närmre midnatt och vi lyckades därmed sätta i oss nästan en hel box på tre personer. 
(Jo jag vet att back in the days delade vi på en box bara vännen och jag och var sen ändå mer törstiga, men på den tiden väcktes jag inte några gånger per natt och gick inte upp vid halv sju för att göra välling och börja dagen). 

Lika bra var inte så bra, kan jag känna såhär dagen efter. 

2 kommentarer:

  1. Tack. Det var gott. Men hur kunde vi förut och inte nu? Skärpning!

    SvaraRadera
  2. Jag kunde kommentera. Det va kul!

    SvaraRadera