måndag 3 juni 2013

Grattis!

Jorå. Grattis till mig för att jag med råge klarat utmaningen Blogg100.
Dag 100 var den 8 maj.
Om man räknar in de inlägg som publicerats i efterhand de stackars dagar jag varit utan täckning eller då tekniska problem med Blogger hindrat mig (och det gör man) har jag nu bloggat 126 dagar i sträck. Vissa inlägg har varit mycket knapphändiga och oinspirerande, det ska erkännas. Men så finns det också vissa som varit riktigt bra, på olika sätt, om jag själv ska få tycka till (och det får jag).

Jag kan glädja er (??) med att jag tänker fortsätta. Ger inte varje-dag-garanti, men... Jo, kanske förresten?

Jag vet att det har varit (och är...) problem med kommentarsfunktionen på bloggen (iallafall om man är mobil) men jag är mycket glad över de kommentarer och "gilla" jag får på bloggen och på facebook. "Share:a" gärna om ni tycker det är extra bra någon dag!

Jag passerade också 200 inlägg för ett tag sedan -hade tänkt uppmärksamma det tvåhundrade inlägget lite extra men så råkade jag göra flera inlägg samma dag så då tappade jag räkningen lite. Det får bli något speciellt på nummer 300 istället -snart där.

Tack och på återseende!
Den första bilden jag tog med min första egna digitalkamera sommaren 2005. Lite mer digital idag än då.

1 kommentar:

  1. Skrev ett långt inlägg men det kom aldrig upp :(
    Grattis från en Lisa till en annan!!!

    SvaraRadera