måndag 17 juni 2013

Här ska kulturas!

Jepp, nu är det officiellt, jag har nu införskaffat ett kulturkort i Helsingborg och alltså blivit en kulturtant utan tvekan. Har länge tänkt att jag skulle göra det men det har inte blivit av. Istället hr jag dragit mig för att gå på Sofiero eller Fredriksdal för att det är för dyrt inträde. Slut med det!
Från och med idag TJÄNAR jag på varje besök på Fredriksdal, Sofiero, Kärnan och Dunkers, kan man säga.
För 495 kan jag göra det hur mycket jag vill under ett år, det är bra.

Var på Dunkers idag tillsammans med syster och våra två tjejer för att kika på Lars Wallinutställningen. Mycket fint och lika mycket fult. Men tillräckligt mycket glitter för att utställningen skulle falla även barnen i smaken.

Älska Helsingborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar